Garantieverklaring
Funzy 3 jaar garantie
We geven je 3 jaar garantie op de vormvastheid en duurzaamheid van de kernmaterialen van je Funzy speelsofa.
Deze garantieclaim is van toepassing vanaf ontvangst van uw Funzy speelsofa, binnen de EU (en Zwitserland en Noorwegen) en is gericht aan Growing Imaginations GmbH door de goederen te retourneren aan Hive Technologies GmbH, c/o Funzy, Maulbeerstraße 7, 15834 Rangsdorf of na afhaling de goederen door onze externe leveranciers. De wettelijke herroepings- en garantierechten zijn ongewijzigd van toepassing.
Neem voor een vlotte afhandeling van de garantieclaim contact op met onze klantenservice en bezorg ons passend fotomateriaal van het getroffen gebied van de bank.
Uw garantie geldt voor:
- Naadscheuren in de stof
- Ritsen die niet werken en niet open of dicht kunnen door normaal gebruik van het materiaal
- Scheuren, deuken of schade aan het schuim die ondanks correct gebruik en behandeling is ontstaan
- Productieschade aan de rits
- alleen voor producten die rechtstreeks bij www.myfunzy.de of bij een officiële handelspartner zijn gekocht
Uw garantie dekt niet:
- Stekende draadjes die eraf geknipt kunnen worden zonder het product te beschadigen
- Fysiek misbruik of schade aan de structuur en/of het bekledingsmateriaal, inclusief maar niet beperkt tot brandwonden, snijwonden, scheuren, vloeistofschade of vlekken; op voorwaarde dat het defect is veroorzaakt door dergelijk verkeerd gebruik of dergelijke schade
- Korrellijnen of verkleuring in de binnenvoering
- Kleurverschillen tussen producten uit verschillende bestellingen
- Eventuele problemen wanneer het product wordt gebruikt in combinatie met zelfgemaakt schuim of achteraf gekochte stoffen of materialen
- Vervanging van niet-defecte onderdelen van de set (bijv. als u een garantieclaim indient voor 1 stuk stof en slechts één onderdeel van uw Funzy-stof is defect, zullen we alleen het defecte onderdeel vervangen).
- Elk Funzy-product dat wordt verkocht door particuliere wederverkopers
jouw verantwoordelijkheid
In het geval van een defect en om een garantieclaim in te dienen, moeten alle stappen voor het indienen van een garantieclaim worden doorlopen via ons Customer Happiness Team en moeten we een bewijs hebben van de oorspronkelijke aankoopdatum en het bestelnummer. Bewijs van een defect in de vorm van een foto/video van hoge kwaliteit moet per e-mail worden verzonden naar info@myfunzy.com.
Vervangen of gereviseerde onderdelen hebben dezelfde beperkte garantie als de originele onderdelen, maar de oorspronkelijke garantieperiode wordt niet verlengd als een gegarandeerd product wordt gerepareerd of vervangen.